Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Saturday, September 29, 2012

Thank you!

I can't really type a lot right now (thanks to the trigger finger release surgery) but I wanted to say "Thank you".
Thanks to everybody who's been checking on me!
Ich kann momentan nicht viel tippen (dank meiner Hand OP), wollte mich aber ganz herzlich bedanken.
Dankeschoen an alle die sich nach der OP um mich gekuemmert haben!
Thank you Marion for the wonderful birthday gift!! I just adore the yarn and the crocheted flower pins. The sock knitting magazine has the most awesome sock patterns in it and I can't wait to get started on the first pair!
Dankeschoen liebe Marion fuer die tolle Geburtstagsueberraschung!! Ich finde die Wolle super schoen und deine gehaekelten Blumenbroschen sind genial! Das Sockenheft ist klasse und ich freue mich jetzt schon darauf die ersten Socken daraus zu stricken.
 Thank you Beverly for the gorgeous apron!! I can not believe my luck that I can now bake and cook wearing something so beautiful! It was a great surprise finding it in our mailbox today. :-)
Dankeschoen Beverly fuer die tolle genaehte Schuerze! Ich kann es gar nicht glauben, dass ich nun so eine schoene Schuerze zum Kochen und backen anziehen kann! War eine tolle Ueberraschung sie heute im Briefkasten zu finden. :-)

4 comments:

  1. Liebe Anke,
    hoffentlich geht es Dir so einigermaßen und die Schmerzen sind erträglich. Lass Dich von Deinen Lieben schön verwöhnen, sie tun das gerne für Dich!
    Es freut mich das Dir die kleine Überraschung gefallen hat...auch wenn sie verspätet kam. Ich versuche mich die Woche nochmal zu melden...versprochen.
    Bis dahin schicke ich ganz viele Gute Besserungswünsche und hoffe das Du bald wieder fit bist. Noch einen schönen Sonntag und halt die Ohren steif und nicht die Hand anstrengen...
    Marion

    P.S. WOW...die Schürze ist total schön...fast zu schön um sie "vollzukleckern" beim kochen, lach!

    ReplyDelete
  2. Hope everything heals up in record time, and that you are soon back to normal! I really like your new header, by the way.

    ReplyDelete
  3. So sweet. Wishing you a quick recovery....but until you are 'up and running' again, milk it for all it's worth!! :)

    ReplyDelete
  4. dear anke, i'm so sorry about your hand, i do hope its feeling better and all healed soon. when you get a chance please come visit my blog? and then give me your email please. take good care, lori

    ReplyDelete