Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Saturday, April 7, 2012

It is finished!!

The sideways cardigan (that had me wondering if it was ever going to turn into a cardigan) is finished. 
I have to say I'm very happy with it. It looks pretty, the yarn is soft and cozy and it's not too heavy, so I think I'll still get plenty of wear out of it before it gets really hot.
Sorry for all the pictures, couldn't decide which one shows the cardigan best. :-)
Meine seitwaerts gestrickte Weste (an der ich oft gezweifelt habe ob es jemals eine Weste wird) ist fertig.
Ich muss sagen ich bin sehr zufrieden mit dem Resultat. Die Jacke sieht huebsch aus, die Wolle ist super weich und kuschelig und ist auch nicht zu dick. Ich kann sie also bestimmt noch ein paar mal tragen bevor es hier wieder richtig heiss wird.
Sorry fuer die vielen Bilder, aber ich konnte mich nicht entscheiden auf welchem man die Jacke am besten sieht. :-)





7 comments:

  1. It is so pretty, good job.

    ReplyDelete
  2. Turned out great! Love it. And dang-did you get skinny! Jealousy Jealousy. My cookie diet doesn't seem to be working........
    ;)

    ReplyDelete
  3. Liebe Anke,

    einfach nur traumhaft schön und steht Dir ganz wunderbar! Super Ergebnis und Du kannst richtig stolz auf Dich sein...und von wegen zu viele Bilder...von mir aus hätten es ruhig noch mehr sein dürfen, lach! Nein im Ernst, ich bin echt begeistert von Deiner Jacke und freue mich schon total auf Dein nächstes Projekt das Du uns zeigst.
    Hab noch einen wunderschönen Tag heute und viele liebe Grüße schicke ich mit,

    Marion

    ReplyDelete
  4. It's beautiful! I'm in awe of your dedication, that looks like it took awhile to make!

    ReplyDelete
  5. I love it!! Absolutely Gorgeous!!

    ReplyDelete
  6. You did great....I LOVE this!!!!

    ReplyDelete