Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Monday, February 27, 2012

The "big" news...

Remember when I said I had something going on that I was not quite ready to talk about? Well, since it's "official" now, I can let you guys know. Some friends and I signed up for a half marathon!! A friend of mine asked me if I was up for a challenge and after thinking about it for a bit, I decided to go for it. Never in my life would I have thought that I would do this, but I'm really excited about it. Now, we won't be running the marathon. It'll be more like walking as fast as we can with sprints here and there. BUT we are doing it and that's all that matters. Care to join us in Nashville this September? :-) Oh, the name of our team is "Sisters with Blisters". ;-)
Vor ein paar Tagen habe ich angedeuted, dass es bei mir Neuigkeiten gibt. Jetzt wo es "offiziell" ist, kann ich euch verraten um was es geht. Ein paar Freundinnen und ich haben uns fuer einen "half marathon" (13.2 Meilen) angemeldet! Nie im Leben haette ich es fuer moeglich gehalten, dass ich so etwas einmal machen wuerde, aber ich freue mich total darauf. Eine Freundin hatte die Idee und fragte ob ich mitmachen moechte. Ich habe ein bissl ueberlegt und beschlossen es zu tun. Wir werden den half marathon nicht rennen, sondern "laufen was das Zeug haelt" und zwischendurch kleine Etappen joggen. ABER wir machen mit und das ist alles was zaehlt. Oh, unser Team heisst "Sisters with Blisters". ;-)

11 comments:

  1. Super Idee. Na dann Auf die Plätze fertig los.
    wann ist es den soweit ??? Liebe grüsse Sylvia

    ReplyDelete
  2. Good for you! I wonder if I'll ever do something like this. Hmmm? You should have a great time with your fellow Blister Sisters. Oh wait, That's Sisters with Blisters! Maybe I'll gather a bunch of guys together and be Blister Sisters. We'll dress in drag and be your competition. Don't laugh, we can run in heels!
    Good luck to you!
    m.

    ReplyDelete
  3. wer mitmacht gewinnt immer !
    Eine tolle Idee , ich drücke euch die Daumen !
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  4. Best of luck to you!!!! I can imagine doing it your way walking/sprinting...I could never ever do it running the entire time' I'd last a minute and half!!
    Love your team name!

    ReplyDelete
  5. Sylvia, der half marathon ist am 22 September. Wir sind schoen fleissig am Laufen und werden am 28 Mai schon mal einen 10 Kilometer "Probelauf" einschieben.

    ReplyDelete
  6. Lol at Sisters with Blisters!! Good luck to you!

    ReplyDelete
  7. Liebe Anke, ich wünsche dir ganz viel Spaß beim Laufen einer sooooo langen Strecke.
    Lieben Gruß, Petra

    ReplyDelete
  8. Holla Anke, das sind ja mal Neuigkeiten ? Ich dachte eigentlich, es wäre bei Euch Winter ? Wie sonst kommst Du nur zu einem Sonnenstich ? Wie ? Du hast das im vollen Besitz Deiner geistigen Kräfte entschieden ? Dann drücke ich Dir die Daumen, dass Du durchhälst und genug Konditionen aufbauen kannst. Dabeisein ist alles !!! Go Anke Go !!! RESCHPEKT ! Ich mag aber Beweisbilder sehen :-)))

    ReplyDelete
  9. Best of luck to you---how wonderful!!

    ReplyDelete
  10. Congratulations! Best of luck to the Sisters with Blisters! :)

    ReplyDelete
  11. Oh this is just wonderful, Anke! Congratulations and good luck! Your team name is awesome!!! xxx

    ReplyDelete