Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Tuesday, November 22, 2011

Another cloudy day...

We started the day overcast, cloudy, drizzly and with the expectation of severe weather. School let out at 11:30 as a precaution, but I'm happy to say all we got was rain.
Der Tag fing heute bewoelkt, grau, verregnet und mit einer "Tornado Chance" an. Um auf # Sicher zu gehen, wurden die Kinder schon um 11:30 aus der Schule entlassen. Gluecklicherweise hat es nur geregnet!
We ended the day like this! Isn't it just amazing? I was actually in the house doing stuff when I thought "it's really bright outside". Went outside and saw the most glorious rainbow and sunset.
Aufgehoert hat der Tag dann so... Ist der Regenbogen nicht fantastisch? Ich war im Haus und auf einmal habe ich gemerkt wie hell es draussen war. Also raus in den Garten und da war dieser wunderbare Regenbogen und Sonnenuntergang.

 Can you see the second rainbow? It doesn't get much better than that.
Seht ihr den zweiten Regenbogen? Etwas schoeneres gibt es doch wirklich nicht.
The sunset was spectacular! These pictures really don't do it justice...
Der Sonnenuntergang war phantastisch! Die Bilder geben es gar nicht so toll her wie es wirklich war...


6 comments:

  1. Liebe Anke,

    WOW...traumhaft schöne Bilder hast Du da eingefangen! Und ich bin so froh das ihr "nur einen verregneten" Tag hattet. Vielen Dank für Deine Nachricht...juhuuu jetzt freue ich mich so sehr und melde mich später bei Dir wenn ich von der Arbeit komme und ausgepackt habe!
    Ich schicke Dir ganz viele liebe Grüße und drück Dich mal aus der Ferne,

    Marion die noch ganz sprachlos ist...

    ReplyDelete
  2. Oh, was für beeindruckende Bilder, liebe Anke. Ich hätte auch staunend davor gestanden.
    Lieben Gruß, Petra

    ReplyDelete
  3. Beautiful! How fortunate that you noticed that. I'

    ReplyDelete
  4. It's interesting to see how the day changed so dramatically like that. Amazing shots!
    Happy Thanksgiving if I don't hear from you until then.
    Mark

    ReplyDelete
  5. Spectacular....Mother Nature is full of gifts!!!

    ReplyDelete
  6. Just when you think the skies are going to open up it turns around and offers such a beautiful sight!

    ReplyDelete