Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Friday, August 19, 2011

Cards

I go through phases of wanting to do certain things. Sometimes it's knitting, sometimes spinning, right now it's making cards. My stash was running low, and I've been having fun making cards for different occasions.
Ich habe immer wieder verschiedene "Bastel" Phasen. Mal koennte ich stundenlang stricken, dann am Spinnrad sitzen, zur Zeit mache ich wieder mal gerne Karten. Ich hatte nicht mehr viele auf Vorrat liegen und es macht richtig Spass neue Karten zu kreieren.





















10 comments:

  1. Now don't get me started on yet another crafty endeavor LOL! They are beautiful!!

    ReplyDelete
  2. Richtig schön sind deine Karten geworden. Dafür habe ich überhaupt kein Händchen. Dafür erfreue ich mich an deinen schönen Bildern.

    ReplyDelete
  3. Liebe Anke,

    Du weißt ja das ich ein großer Fan Deiner zauberhaften Karten bin...und das Beste, ich habe ja schon selbst so hübsche von Dir bekommen und hüte sie und bin total stolz auf sie. Deine neuen Karten sind wieder ein absoluter Traum...ganz, ganz toll und die mit dem Teebeutel ist ja total süß...da wünscht man sich doch glatt eine Erkältung...lach!

    Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende und schicke Dir ganz viele liebe Grüße mit,

    Marion

    ReplyDelete
  4. I wish I were crafty like this. Maybe when I grow up.
    By the way, your German turns me on. Fred says that I bark orders to him like a German. I know he means it as an insult but I take it as a compliment. You know how the French are! They need someone to order them around. In my defense though, I though he was German when I met him. m.

    ReplyDelete
  5. Pretty cards! I have tried this before and mine all looked "homemade" Sometimes that is good, but not on cards... These look really nice

    ReplyDelete
  6. Was für ein Schatz da ist ja eine schöner als die Andere !
    bin gespannt was du wieder als nächstes machst!
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  7. I am again laughing at Marks Comment!
    You make spectacular cards....what a great idea making a lot at one time!
    Have a great weekend,
    Suz

    ReplyDelete
  8. How pretty! You have all kinds of talent. I'd love to get a card like that-those are Keepers!

    ReplyDelete
  9. You make the nicest cards, Anke. Great inspiration...now if I just had the time! HAH!

    ReplyDelete
  10. These are so cute! The teacup card is very creative!! Thanks for stopping by my blog!! Hope to see you again soon! xo, Reannah

    ReplyDelete