Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Wednesday, November 3, 2010

Yarn along

I kind of stumbled over this yarn along over at "small things" and thought I'd participate. All you're supposed to do is show what you are currently knitting and reading. What's not to like? Two of my favorite past times...
The book I'm reading is Voyager, the third book in the Outlander series. Not that easy to read, but great books.
My knitting project once again are socks. First one is finished and the second one got started a few days ago.
Habe diesen "yarn along" auf "small things" blog gefunden und dachte, da mach ich doch gleich mal mit. Man soll nur zeigen was man zur Zeit auf den Nadeln hat und welches Buch man gerade liest. Zwei meiner Lieblingshobbies - stricken und lesen!
Das Buch das ich gerade lese heisst Voyager und ist das dritte in der Outlander Serie. Sind nicht unbedingt einfach zu lesen, aber wirklich tolle Buecher.
Auf den Nadeln hab' ich mal wieder Socken. Der erste ist schon fertig und mit dem zweiten habe ich vor ein paar Tagen angefangen.

10 comments:

  1. I've not read that series, but I've heard its good. I love the colors of your socks! So happy to have stumbled across this linky as well!

    ReplyDelete
  2. I have not read in ages, it is pitiful, because I love to read. I wonder if you can crochet socks?!

    ReplyDelete
  3. Beautiful socks! Thanks for playing along!

    ReplyDelete
  4. I loooved the Outlander series! Jamie, meooow!

    Socks = good stuff :)

    ReplyDelete
  5. I have heard that series of books is just great.
    Love the socks..you will need them soon.

    ReplyDelete
  6. Another pair of beautiful socks. Now I have sock envy for sure!! HaHa!

    ReplyDelete
  7. Hallo Anke es ist ja auch die richtige Zeit für dicke Socken ! Hier kann man sie auch schon gebrauchen. Habe Gestern gerade beschlossen , das ich jetzt so alt bin das ich im Winter dicke Socken für Zuhause brauche. Sonst ging das immer ohne.
    Die Bücher kennne ich auch sind toll.
    Macht es gut da drüben
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  8. My favorite series, hands down! And those socks are beautiful!

    ReplyDelete
  9. What beautiful socks! I am planning knitting my first pair soon, wish me luck!

    ReplyDelete
  10. Also...jetzt muss ich halt mein Deutsch ueben. Ich muss fast nie schreiben, unch sprich meistens Schweizerdeutsch.

    Ich habe noch nie Socken gestrickt, aber will unbedingt anfangen. Vielleicht mache ich sie wenn ich diesen baby cardigan fertig mach. =)

    ReplyDelete