Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Friday, October 8, 2010

Killing time...

You know what happens when you sit in the car for a long time (11 hours, one way)? You get a whole bunch of knitting done...
These are Hannah's socks I was able to knit on the drive. I also got one of Nadia's done and the second one started. But now that we're home there's lots of other stuff to do...
Wisst ihr was passiert wenn man fuer eine lange Zeit im Auto sitzt (11 Stunden, mal zwei)? Man kann ganz schoen viel stricken...
Das sind Hannah's Socken die ich auf der langen Fahrt stricken konnte. Einer von Nadia's ist auch fertig und der zweite ist angefangen. Da wir jetzt aber wieder zuhause sind, muessen erst mal andere Sachen erledigt werden...

7 comments:

  1. Nicht schlecht die Socken! Ich gebe zu das ich im stillen schmunzeln muß, ob mein Erik damit rumrennen würde ?
    Sicher nicht? Hut ab vor deinen Ladies , ehrlich!
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  2. Hope you are having a great trip...oh and the socks, as usual, are wonderful!!!

    ReplyDelete
  3. Great job! It's been a long time since I've knitted socks, but how rewarding it is to get them done...nice job, Anke, and I love the colors - of course!

    Best Regards,
    Doris and Gizy :-)

    ReplyDelete
  4. Das ist sicher eine gute Idee, Du siehst ja wie verrückt meine Männer nach den Dinger sind. Meiner kleinen Nicht much ich jetzt noch eine 1 nähen die hat sie sich gewünscht. Aus dieser Nummer komm ich glaube ich wirklich nicht mehr raus . Kicher! Anleitung kommt glaube ich voon der Fliegenpilz werkstadt. Wenn ich gefunde habe maile ich dir den Link.
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  5. So I am guessing you were not driving???? :)
    Cute socks!

    ReplyDelete
  6. Great way to be productive on a road trip, Anke! Love the colors in Hannah's socks.

    ReplyDelete