Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Saturday, August 21, 2010

Thrifting again...

I've been searching our thrift stores for a shelf to replace this horrible gold towel bar. (The hardware, the faucets and even the shower are gold in our bathroom, blech.) The search has been going on for quite a while now but today I finally got lucky.
Jeden Tag wenn ich in unser Bad bin, hat mich dieser potthaessliche, goldene Handtuchhalter angestarrt. (Leider sind alle Amaturen in unserem Bad gold und werden irgendwann mal ausgetauscht.) Ich war schon seit langem auf der Suche nach einem kleinen Regal, dass ich anstatt dessen hinhaengen koennte, und heute wurde ich im second hand Laden endlich fuendig.I was so happy with my find, I completely forgot to take a before picture. The shelf was a light wood tone and I just spray painted it white. The best thing, it was only three bucks!!! Gotta love thrift stores and I"m just so happy I don't have to look at that ugly towel bar anymore.
Ich war so gluecklich mit meinem Fund, dass ich total vergessen habe ein 'vorher' Bild zu machen. Das Regal war ein ganz heller Holzton und ich habe es nur weiss lackiert. Das Beste an der Sache - das Regal hat nur drei dollar gekostet! Ich liebe second hand Laeden und die Tatsache, dass ich den Handtuchhalter nun nicht mehr anschauen muss.

6 comments:

  1. Das überzeugt mich auch mehr. Toll was es für so wenig Geld gibt.
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  2. I need to hire you to come redo my house - seriously! :-D

    ReplyDelete
  3. Love the shelf, Anke! I especially like the way you've displayed the vintage handkerchiefs on the bar. Very pretty.

    ReplyDelete
  4. Deine Second-Hand "Shoppereien" sind einfach klasse. So einen Laden müsste ich hier auch haben.
    Lieben Gruß an dich von Peta

    ReplyDelete
  5. Oops! I left a comment, but it went away! So, I'll start again. Love thrift stores, you gotta love them since I can always find something there. I like the picture in your photo too Anke!

    ReplyDelete