Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Thursday, August 26, 2010

Cards

Since there is not that much to do in the garden anymore, I've had a little extra time to make some cards. There's a little of this and a little of that, but I really wanted to get an early start on making my Christmas cards. So much is done over the phone or computer these days, but there is just something about getting a handwritten card or letter...
Mittlerweile ist im Garten nicht mehr soviel zu tun, und dadurch habe ich auch wieder etwas mehr Zeit fuer meine Basteleien. Hatte ueber die letzten paar Tage immer wieder mal ein bissl Zeit um ein paar Karten zu stempeln. Ist von allem ein wenig was dabei, aber ich habe auch schon mit den Weihnachtskarten angefangen. Heutzutage wird soviel uebers Telefon oder Computer abgewickelt, aber ich finde es geht nichts ueber eine handgeschriebene Karte oder Brief...



9 comments:

  1. Oh deine Schneemännerkarten finde ich am besten ! Ich bin gerade vom Elternabend gekommen, uff,
    Hier in Hamburg hängt soviel in Sachen Schule in der schwebe schrecklich!
    schönen Nachmittag wünsch ich dir !
    tschüss
    Doris

    ReplyDelete
  2. Well for starters, I wish I could say things were done in the garden around here but we're just getting started. Secondly, I wish I could be that creative, those cards are delightful and maybe it's the chill in the air but I'm loving that card with the pumpkins on them. Great work!

    ReplyDelete
  3. It's not time for christmas yet! not even fall, or halloween - aaaaaaaaaaaaaaaaa! stop it!

    sigh.

    *hides head in sand*

    ReplyDelete
  4. Good for you for getting an early start...your work is GORGEOUS!!!

    ReplyDelete
  5. What a wonderful blog you have! Thanks so much for visiting my funny farm. I'm so impressed by your creative and beautiful cards. I adore papercrafts and have vowed to do more once I get my craft room better set up. I'll be back here often for inspiration!
    hugs,
    Leslie

    ReplyDelete
  6. absolutely gorgeous Anke! and as you say, in this day and age of emails and other instant things, handmade cards give an extra touch that says so much:) xx

    ReplyDelete
  7. liebe Anke, da muss ich Dir recht geben, handgeschriebene Karten mag ich auch am liebsten und ganz besonders so schöne, wie Du sie gezaubert hast...

    liebe Wochenendgrüße schickt Dir Traudi

    ReplyDelete
  8. Jede einzelne Karte, ein kleines Kunstwerk. Einfach schön!!!
    Lieben Gruß an dich von Petra

    ReplyDelete
  9. You do beautiful work Anke! I agree, receiving a handwritten message is a wonderful thing. I always try to keep one handwritten item that I receive. It's important as later on you may wish that it was kept.
    Take Care,
    Ulrike

    ReplyDelete