Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.
- Sir Winston Churchill

Thursday, July 15, 2010

Grateful

I am so grateful to all our family and friends for their support! We have gotten phone calls, e-mails, cards, comments on this blog and I am very thankful to everybody.
Most of all, I am thankful for a wonderful, understanding and helpful hubby and our girls! They have been helping me and trying to make these last few days as easy as possible.
Friends have sent cards and had beautiful flowers delivered...
Ich wollte mich nur noch einmal bei Familie und Freunden fuer die Unterstuetzung bedanken! Wir bekamen Anrufen, e-mails, Karten, Kommentare auf diesem blog und ich bin fuer alles unendlich dankbar.
Am dankbarsten bin ich vor allem meinem Maenne und unseren Maedels! Sie haben wirklich versucht die letzten paar Tage so einfach wie moeglich fuer mich zu machen und mir alle Arbeiten abgenommen.
Freunde haben Blumen und Karten geschickt...I'm grateful for all the time I get to spend knitting. I was able to finish this sweater last night,
Ich bin so dankbar fuer die Zeit die ich mit meinem Strickzeug auf der Couch verbringen kann. Gestern Abend konnte ich diese Jacke fertig stricken,
and had time to get started on another one.
und heute frueh konnte ich eine neue Jacke anfangen.
Tonight friends are bringing over dinner and again I am grateful. Knowing people care is a wonderful feeling and I just wanted to say
"THANK YOU FROM THE BOTTOM OF MY HEART"!!!!!
Heute Abend bringen uns Freunde Abendessen vorbei und auch dafuer bin ich unendlich dankbar. Zu wissen, dass wir so vielen Leuten etwas bedeuten ist ein wunderbares Gefuehl und ich wollte nur noch einmal von ganzem Herzen "DANKESCHOEN" sagen.

9 comments:

  1. It is a tribute to your "specialness" that you have so many friends who think of you!!! Hope you are having a good day. BTW, the sweater is fabulous!!!

    ReplyDelete
  2. I am so glad that you are home recovering...and having a family and friends to help out is wonderful. Beautiful sweater you made.
    Take it easy...get better.
    Suz

    ReplyDelete
  3. Anke, you are so blessed because you are so special. The goodness of others in caring for you warms my heart.

    Love the sweater! The color looks so nice on you.

    Take care...

    Hugs,
    Dianna

    ReplyDelete
  4. I'm glad you're recouperating from your surgery and that all went well. It's nice to have help from family and friends. Glad you're doing well :-)
    I love that green color of your sweater...

    ReplyDelete
  5. Hallo liebe Anke,

    ich hab fest an Dich gedacht und freu mich, wieder von Dir zu hören ! Bitte schone Dich und werd ganz bald wieder heile !
    Deine Jacke ist in diesem Grün herrlich. (Hab ich nicht erst neulich erwähnt, wie grün bei mir alles ist, guck mal im Blog)

    Ich hoffe, Du hast ein erholsames und nicht zu heisses Wochenende !
    Es grüßt Dich ganz herzlich
    Eve

    ReplyDelete
  6. I am sorry to hear you have had to go through this. Take care and be kind to yourself. Kim :)

    ReplyDelete
  7. Glad that you are up and around Anke! I can't believe you knitted that jacket! Now see, that was the one class I missed in German school since we left to come back to the states. That color of green is very pretty, and it looks good on you too. Rest up, and before you know it things will be back to normal.
    Liebe grusse,
    Ulrike

    ReplyDelete
  8. Life only gives back what you send out :)

    ReplyDelete
  9. Kennst du den Spruch nicht" Die Liebe die man ausstrahlt kommt zu Dir zurück"
    Ist doch ganz eindeutig. Deine Jacke ist toll.
    DA mit deinem Onkel ist ja interessant. Erik träumt im Moment davon ein Praktikum im Hotel Atlantik zu machen. Ich wünsche dir einen erholsamen Tag. Ich habe um 11 Uhr meinen Patchworktag in Altona. Und da das Wetter mal nicht so von Oben knallt werde ich mich auf mein Rad setzen und 1 Stunde quer durch hamburg nach Altona fahren!
    Freue mich schon, ,werde bestimmt wieder einige schöne Bilder machen.
    Tschüss
    Doris

    ReplyDelete